کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
مدیریت و موفقیت در کسب و کار رابطه ی نزدیکی با هم دارند پس شروع کنید و کتب موردنیازتان را از ما بخواهید.بدون شک یکی از دلایل توسعه یافتگی کشورهای اقتصادی جهان بهره مندی از مشورت ها و بکار گیری متخصصین حوزه های مرتبط با هرگونه فعالیت بوده است.

شرکت مشاوره و توسعه ی مدیریت کاربینان از سال 1395 با مشارکت جمعی از فارغ التحصیلان و درس اموختگان رشته مدیریت فعالیت رسمی خود را به منظور تحقق اهداف مورد نظر متقاضیان و مشتریان اغاز نمود.معنی لغوی کاربینان: کارشناسان و مشاهده کنندگان کار است.
از خصوصیات مهم کاربینان منشور اخلاقی کامل ان می باشد که داشتن صداقت و راستگویی در اطلاع رسانی در ان ذکر شده است که از ارکان تشکیل دهنده ی این شرکت است پس با توجه به این مسئله این فروشگاه می تواند اطمینان خاطر را برای بازدیدکنندگان فراهم کند که محصولی در خور و محتوای پر بار دریافت خواهند کرد.
حالا می خواهم داستان فروشگاه بازاریابی کاربینان رو براتون بیان کنم:با وجود حضور فعال برخی وب سایت ها جای خالی یک مرجع جامع و فراگیر که تخصصی هم باشه در زمینه ی بازاریابی و فروش و مدیریت کسب و کار احساس می شد تا اینکه تصمیم بر این شد تا کاربینان به صورتی جامع و تخصصی به تولید محتوایی غنی در قالب اراعه خدمات بازاریابی و فروشگاه محصولات آموزشی شکل بگیرد.
کتبی که در این سایت برای شما عزیزان گرد آوری شده با موضوعات بازاریابی ، مدیریت ، برندینگ و همچنین کتب با ارزشی با موضوعیت رسیدن به موفقیت با هزینه ی مناسب اراعه شده که در ضمن تخفیف ویژه برای برخی محصولات فرهنگی در نظر گرفتیم که امیدواریم رضایت شما را جلب کنند.
برخی کتب پرفروش و عناوین جدید شامل کتب : جواب مثبت بگیریم ، تحقیقات بازاریابی ، سختی کارهای سخت ، راز های پولسازی از اینستاگرام در سایت موجود هستند. برای مشاهده ی عناوین بیشتر می توانید به سایت رسمی کاربینان مراجعه کنید.

هدف ما جلب رضایت مشتریان برای تبدیل شدن به بزرگترین فروشگاه تخصصی انلاین مدیریت بازاریابی و کسب و کار می باشد .
این فروشگاه با خدمات فراوانی که در این زمینه اراعه می دهد برای بازدیدکنندگان مفید واقع می شود.
  • علی ورشوی